Styrketrening

Filter
Fargegruppe
  1. beigeblåbrunflerfargetgrågrønngulgullhvitlillaoransjerosarødsvartsølvtransparent
Materiale
Foldefunksjon
  1. Ikke sammenleggbar
  2. Sammenleggbar
Vekt
  1. 10 kg
  2. 12 kg
  3. 12,5 kg
  4. 14 kg
  5. 15 kg
  6. 16 kg
  7. 17,5 kg
  8. 18 kg
  9. 19 kg
  10. 2 kg
  11. 2 x 0,5 kg
  12. 2 x 1,0 kg
  13. 2 x 1,5 kg
  14. 2 x 10 kg
  15. 2 x 10,1 kg
  16. 2 x 12,5 kg
  17. 2 x 14,0 kg
  18. 2 x 15 kg
  19. 2 x 15,4 kg
  20. 2 x 2,0 kg
  21. 2 x 3,0 kg
  22. 2 x 4,0 kg
  23. 2 x 5,0 kg
  24. 2 x 7,5 kg
  25. 2 x 9,0 kg
  26. 20 kg
  27. 22 kg
  28. 22,5 kg
  29. 24 kg
  30. 25 kg
  31. 27,5 kg
  32. 28 kg
  33. 30 kg
  34. 30,75 kg
  35. 4 kg
  36. 5 kg
  37. 6 kg
  38. 7 kg
  39. 7,5 kg
  40. 8 kg
  41. 9 kg

Muskeloppbygging ved hjelp av styrketrening

Styrketrening er like viktig som utholdenhetssport: For det første bygger man muskler, men for det andre forbrenner man fett, så kroppen fremstår stram og tonet. I tillegg forbrenner man automatisk flere kalorier hvis man har mye muskelmasse, og på den måten fremstår man også slankere. Hvis du vil bygge muskler, så skal du trene 2-3 ganger om uken. For å opprettholde din fitness form er faktisk én trening pr. uke nok. Du behøver ikke en gang å melde deg inn i et treningsstudio!

Styrketrening hjemme

Hvis man kunne tenke seg å innrede et lite treningshjørne i hobbyrommet sitt eller i stuen, så har vi et stort utvalg av vektbenker, multistasjoner, vektstangsstativer, chin-up barer og vektstenger i våres netbutikk. Med disse redskapene kan du lage forskjellige øvelser innenfor styrketrening som bicep curls, squats og dips helt i ditt eget hjem. Vær oppmerksom på å øke belastningen langsomt, og husk å legge inn pauser hvis musklene brenner eller starter å sitre. Det er også avgjørende at du ved hjelp av en fokusert og smart trening unngår ensidige belastninger ved å bare fokusere på et sted på kroppen. Allerede etter få uker vil du kunne merke de første resultatene i form av markerte armmuskler, sterkere rygg og kanskje til og med en sixpack?

Styrketrening er godt for alle

Uanset hvor gammel du er, og i hvilken form du er: Alle kan forbedre deres kondisjon med litt lett styrketrening. Man bør dog oppsøke lege, før man begynner å trene hvis man lider av hjerte- og karsykdommer, høyt blodtrykk eller en kronisk sykdom som diabetes. Det samme gjelder for nybegynnere innenfor styrketrening hvis man er over 35 år. Din lege kan gi råd om hvordan du best gjør din styrketrening optimal.

© tectake   |   Alla priser är inkl. moms, fraktfritt.

Fri frakt i Norge!

Levering vil normalt skje innenfor 3-5 virkedager.

Vi bruker Posten og Postnord som fraktseleskaper.

Varen sendes samme dag som bestillingen legges, under følgende forutsetning:

- Bestillingen legges innen kl. 11.30 (mandag-fredag)
- Du velger direktebetaling (visa/kredittkort eller PayPal) eller bankoverføring eller betaling med Klarna Faktura og
- Vi har varen på lager (det gjelder altså ikke bestillingsartikler eller artikler som er utsolgt).