Bestillingsprosessen

1. Prosessens tekniske skritt og muligheter for rettelser

Du kan velge blant flere av våres produkter, og komme inn på produktet ved å klikke på det. Klikk på «Legg i handlekurven» for å legge til varen i din virtuelle handlekurv. Så snart du har lagt varen i kurven vises det automatisk en oversikt over kurven din, og her vil du ha mulighet for å endre mengde av de varene som du allerede har i kurven din eller hvis du ønsker å fjerne de. Hvis du vil legge til flere varer i bestillingen din kan du titte videre i nettbutikken vår og komme tilbake til innkjøpskurven senere ved å trykke på kurve-symbolet øverst i høyre hjørne. Vil du fullføre og betale for bestillinge din, klikk på «Gå til kassen». Når du har trykket ”Checkout” vil du bli omdirigert til våres ”One Step Checkout”. På denne siden vil du bli bedt om de opplysningene som er nødvendige for å gjennomføre bestillingen:
•    Her taster du inn din fakturaadresse, og eventuell leveringsadresse hvis den ikke er den samme som fakturaadressen (venstre spalte)
•    Leveringsmetode (midterste spalte)
•    Betalingsmetode (midterste spalte)

Rabattkoder kan innløses ved checkout. Inntast koden i feltet ”Rabattkode” og trykk ”Benytt kode”. Vær oppmerksom på om det er et minimums krav som du skal bestille for, før din rabattkode er gjeldende.

I spalten til høyre er det en oversikt over din ordre. Her du kan du sjekke om varene stemmer, og om nødvendig endre mengden av varene eller fjerne de helt fra handlekurven. Ved å trykke på knappen ”Kjøp nå” sender du den utfylte og eventuelt tilpassede bestillingsskjemaet til selgeren og dermed gir du oss en bindende rett til å gjennomføre kjøpsavtalen. Å sende den endelige ordreformularen er kun mulig ved å bekrefte handelsbetingelsene. Vi bekrefter din ordre ved å sende deg en ordrebekreftelse.

2. Oppdag og rett tastefeil

Før du gjennomfører bestillingen, og på hvilket som helst tidspunkt underveis er det mulig å rette dine tastede opplysninger ved bruk av de allmenne funksjonene med tastatur og mus.

3. Språk i kjøpsavtalen

Norsk er tilgjengelig som språk i både bestillingsprosessen og i forbindelse med gjennomføring av kjøpsavtalen.

4. Lagre og få tilgang til handelsavtalen

Handelsavtalen er oppbevart og arkivert av oss, men er ikke lenger tilgjengelig for deg etter gjennomføringen av bestillingsprosessen din. Derimot kan du lagre og printe informasjonen som det siste du gjennomfører. Etter utført kjøp kommer du til å motta en ordrebekreftelse hvor du kan se igjennom bestillingen din. I denne e-posten mottar du også handelsvilkår som er relevant for din ordre. I tillegg kan du når som helst se detaljene i bestillingen din via din brukerkonto under "Mine bestillinger" hvis du har opprettet en slik bruker i våres nettbutikk.

© tectake   |   Alla priser är inkl. moms, fraktfritt.

Fri frakt i Norge!

Levering vil normalt skje innenfor 3-5 virkedager.

Vi bruker Posten og Postnord som fraktseleskaper.

Varen sendes samme dag som bestillingen legges, under følgende forutsetning:

- Bestillingen legges innen kl. 11.30 (mandag-fredag)
- Du velger direktebetaling (visa/kredittkort eller PayPal) eller bankoverføring eller betaling med Klarna Faktura og
- Vi har varen på lager (det gjelder altså ikke bestillingsartikler eller artikler som er utsolgt).